30 juli 2012

Laddat batterierna

Tjenixen!

Då var jag tillbaka igen från min
lilla weekendtripp till Stockholm
där jag träffat mina fina väninna!


Det blev en riktigt lyckad helg och vi hade det så lugnt och skönt tillsammans! Det blev två och en halv dagar fulla med bra samtal om både högt och lågt, en massa skratt, god mat och en hel del rosévin, härlig inspiration och även lugn och ro.

Vi spenderade några timmar på Zetas handelsträdgård på lördagen- vilket fantastiskt ställe! Det var verkligen som balsam för själen att vara där. Så vackert och rofyllt! Vi bara gick runt, pratade och tittade. Och fotograferade i massor!

På söndagen var vi hela dagen på Centralbadet och bara badade, bubblade, bastade och åt gott. Såå avkopplande!

Jag har verkligen laddat batterierna med energi, lugn och en massa bra, tänkvärda ord från våra samtal. TACK snälla, söta, fina Johanna för denna helgen! Vi ses snart igen....

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Tack själv vännen;) Fina bilder! Kramar

Kim sa...

Ni verkar haft en riktigt bra helg, härligt!

Louis Vuitton handbags sa...

The dashing and extraordinary Sac Louis Vuitton you get will attract every eye in a crowd and makes you feel more confident.